Iklan nduweni teges ajak-ajak kang
katindakake kanti wola wali ( Indonesia : berulang-ulang). Lumrahe dibiwarakake
(disebarluaskan) mawa media massa, kayata televisi, radio, film, layang kabar
(Koran), kalawarti (majalah), internet lan sapanunggalane. Ancas tujuwane
pawongan utawa lembaga masang nggiyarake iklan, yaiku kanggo menehi katrangan
(informasi), ajak-ajak, nepungake ngiras nawakake jasa utawa asil produksine
marang wong akeh (masyarakat).
Iklan biasane dikantheni gambar, pilihan tembung (diksi)
kudu pas, ora njlimet amarga isi lan basa minangka babagan sing wigati ing
iklan. Iklan diarani komunikatif minangka pesen sing dikarepake dimangerteni
wong akeh.
Iklan utawa pariwara iku jenis lan wujude maneka warna,
kayata: iklan penjualan produk (iklan komersil), iklan layanan masyarakat,
iklan keluarga. Iklan penjualan (komersil) akehe awujud tawa sawijining barang
supaya wong liya kepencut banjur tuku barang mau. Iklan layanan masyarakat iku
iklan kang ana gegayutan karo hak lan kewajibaning masyarakat, biasane awujud
pangeling – eling. Dene iklan kaluwarga iku biasane namung awujud weneh kabar,
kayata: wisudhanan, mantenan, lelayu.
Tuladha Pariwara
Pariwara 1
Pariwara
2
0 komentar:
Posting Komentar